Co to jest Autoresponder

autoresponderWiele osób, rozmawia o autoresponderze i o tym jak można wykorzystać go do rozwoju swojego biznesu. Ale czym właściwie jest autoresponder?

Po prostu, jest to oprogramowanie, które pozwala na wysyłanie wcześniej przygotowanych wiadomości do wielu osób jednocześnie i automatycznie.

Nie znaczy to jednak, że autoresponder jest narzędziem do spamowania i wysyła niechciane wiadomości. Oznacza to, że należy przygotować i skonfigurować sekwencję wiadomości email, które autoresponder będzie wysyłał automatycznie i w regularnych odstępach czasu do wszystkich osób zapisanych w bazie danych.

Znaczenie Autorespondera

Znaczenia autorespondera i email marketingu nie można lekceważyć w biznesie internetowym. Wszyscy znani specjaliści marketingu internetowego, powtarzają, że pieniądze są na liście. Nie jest to przypadek. Marketerzy internetowi wiedzą o tym dokładnie i wykorzystują ten fakt w praktyce. Nie ulega wątpliwości, że im więcej osób mamy zapisanych na konkretnej tematycznie liście i są one zainteresowane naszymi, produktami lub usługami, tym więcej sprzedaży będziemy mogli wygenerować.

Co robi autoresponder?

Autoresponder zasadniczo może wysyłać e-maile do twojej listy adresowej, nawet, kiedy nie jesteś przy komputerze. Możesz przykładowo stworzyć powiedzmy, siedmioczęściowy kurs e-mailowy. Następnie możesz umieścić ten kurs w autoresponderze i ustawić odstępy wysyłania wiadomości, powiedzmy, raz dziennie i autoresponder będzie wysłać jedną część kursu każdego dnia, aż do wyczerpania kolejki wiadomości. Więc tworzysz e-maile, a następnie będą one dzięki autoresponderowi automatycznie przesyłane przez najbliższe siedem dni do wszystkich osób znajdujących się na twojej liście adresowej.

Nie ma znaczenia, czy jesteś w trybie online, czy jesteś z dala od komputera. Będą one wysyłane przez autoresponder automatycznie. Również nowe osoby, będą dołączać do listy automatycznie. A jeśli wszystko dobrze skonfigurujesz, to autoresponder wykona całą pracę, a ty nie będziesz musiał nawet kiwnąć palcem.

Korzyści z zastosowania autorespondera

Główną korzyścią, jaką stwarza autoresponder, jest budowanie relacji, i możliwość kilku krotnego przedstawienia korzyści i opowiedzenia o produkcie zanim subskrybent zdecyduje się na jego zakup. Więc zapytam cię, ile razy możesz opowiedzieć odwiedzającym twoją stronę o swoim produkcie? Dzięki wykorzystaniu autorespondera, masz szansę tak długo przypominać o zaletach produktu, dopóki subskrybent nie wypisze się z listy.

Nie wiem czy wiesz o tym, ale 99% osób, które odwiedziły twoją stronę nigdy więcej na nią nie powróci. Więc jeśli nie stworzysz formularza, lub strony przechwytującej i nie zachęcisz do zapisu darmowym kursem lub innymi przydatnymi informacjami, nie będziesz miał już okazji przedstawić ponownie tym osobom swojej oferty.

Możesz wykorzystać autoresponder, aby wysyłać wiadomości do ludzi, przekonując ich i edukować na temat zalet oferowanego produktu lub usługi.

To jest po prostu forma marketingu, tyle, że w Internecie. Ludzie podczas zapisu na listę, wyrażają zgodę, na otrzymywanie e-maile w zamian za darmową wiedzę, którą oferujesz. Nie wysyłaj w pierwszych wiadomościach przereklamowanych sloganów, ale dawaj prawdziwe i wartościowe informacje na temat, a na temat produktu na końcu małą wzmiankę.

Autoresponder pomaga budować zaufanie i relacje

Autoresponder sprawia, że ludzie poznają cię coraz bardziej i z czasem jak wysyłasz im coraz więcej informacji, budujesz relację i zaufanie do siebie. Im mocniejsze relacje zbudujesz ze swoją listą adresową, tym bardziej prawdopodobne jest, że faktycznie ktoś kupi coś od ciebie, lub podejmie współpracę.

Autoresponder to oszczędność kosztów druku, wysyłki i pakowania i umożliwia stały kontakt z subskrybentami przez całą dobę, bez wykonywania wielu skomplikowanych czynności.

POZNAJ AUTORESPONDER SENDSTEED