Category: E-mail marketing

W kategorii “E-mail marketing” znajdziesz zbiór treści, porad i strategii, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał marketingu e-mailowego. Dowiedz się, jak budować listy subskrybentów, tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe oraz analizować wyniki, aby osiągnąć sukces w dziedzinie marketingu online. Znajdziesz tu również informacje o narzędziach, najlepszych praktykach oraz trendach, które pomogą Ci zbudować silną obecność marki i skutecznie komunikować się z Twoją publicznością poprzez e-mail.

Hvad er en autoresponder, og er det virkelig nødvendigt??

De fleste forestiller sig, at en autoresponder er en maskine, der sender en automatisk besked som f.eks “Jeg er ikke hjemme..” det “jeg er på ferie…” Faktisk, większość hostingów i usługodawców poczty e-mail posiada taką funkcję w swoich ustawieniach programów pocztowych i jest ona przeważnie...

7 tips til, hvordan man bruger en autoresponder effektivt.

Den simple handling at tilføje en autosvar til din overordnede marketing- og hjemmesidestrategi er en af ​​de bedste måder at øge dit salg og onlinesucces. Du er nødt til at indse, det i online markedsføring, opbygning og styring af målrettede mailinglister i virksomhedens aktiviteter, to...