Kategoria: Email Marketing

W kategorii „Email Marketing” znajdziesz zbiór treści, porad i strategii, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał marketingu e-mailowego. Dowiedz się, jak budować listy subskrybentów, tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe oraz analizować wyniki, aby osiągnąć sukces w dziedzinie marketingu online. Znajdziesz tu również informacje o narzędziach, najlepszych praktykach oraz trendach, które pomogą Ci zbudować silną obecność marki i skutecznie komunikować się z Twoją publicznością poprzez e-mail.

Czym jest autoresponder i czy naprawdę jest potrzebny?

Większość ludzi wyobraża sobie, że autoresponder to automat wysyłający automatyczną wiadomość typu „Nie ma mnie w domu..” lub „Jestem na wakacjach…” W rzeczywistości, większość hostingów i usługodawców poczty e-mail posiada taką funkcję w swoich ustawieniach programów pocztowych i jest ona przeważnie...

7 wskazówek na skuteczne wykorzystanie autorespondera.

Prosta czynność polegająca na dodaniu autorespondera do ogólnej strategii marketingowej i internetowej jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży i sukcesu online. Trzeba zdać sobie sprawę, że w marketingu online, budowanie i zarządzanie ukierunkowanymi listami adresowymi w działalności firmy, to...