W kategorii “Maketing Imèl” znajdziesz zbiór treści, porad i strategii, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał marketingu e-mailowego. Dowiedz się, jak budować listy subskrybentów, tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe oraz analizować wyniki, aby osiągnąć sukces w dziedzinie marketingu online. Znajdziesz tu również informacje o narzędziach, najlepszych praktykach oraz trendach, które pomogą Ci zbudować silną obecność marki i skutecznie komunikować się z Twoją publicznością poprzez e-mail.
Pifò moun imajine, ke yon autoresponder se yon machin ki voye yon mesaj otomatik tankou “mwen pa lakay mwen..” la “Mwen an vakans…” An reyalite, większość hostingów i usługodawców poczty e-mail posiada taką funkcję w swoich ustawieniach programów pocztowych i jest ona przeważnie...
Zak la senp nan ajoute yon otoresponder nan maketing jeneral ou ak estrateji sit entènèt se youn nan pi bon fason yo ogmante lavant ou ak siksè sou entènèt.. Ou dwe reyalize, ke nan maketing sou entènèt, bati ak jere lis adrès vize nan aktivite konpayi an, to...
Anpil moun, chita pale sou autoresponder ak kijan ou ka sèvi ak li pou devlope biznis ou. Men, ki sa egzakteman se yon autoresponder?? Senpleman, li se lojisyèl, ki pèmèt ou voye mesaj deja prepare bay anpil moun ansanm ak otomatikman. Nie znaczy...