Category: Marketing prin e-mail

W kategorii “Marketing prin e-mail” znajdziesz zbiór treści, porad i strategii, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał marketingu e-mailowego. Dowiedz się, jak budować listy subskrybentów, tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe oraz analizować wyniki, aby osiągnąć sukces w dziedzinie marketingu online. Znajdziesz tu również informacje o narzędziach, najlepszych praktykach oraz trendach, które pomogą Ci zbudować silną obecność marki i skutecznie komunikować się z Twoją publicznością poprzez e-mail.

Ce este un răspuns automat și este cu adevărat necesar??

Majoritatea oamenilor își imaginează, că un răspuns automat este o mașină care trimite un mesaj automat ca “Nu sunt acasă..” cel “Sunt în vacanță…” De fapt, większość hostingów i usługodawców poczty e-mail posiada taką funkcję w swoich ustawieniach programów pocztowych i jest ona przeważnie...

7 sfaturi despre cum să utilizați eficient un răspuns automat.

Simplul act de a adăuga un răspuns automat la strategia generală de marketing și site-ul dvs. este una dintre cele mai bune modalități de a vă crește vânzările și succesul online.. Trebuie să-ți dai seama, că în marketingul online, construirea și gestionarea listelor de corespondență vizate în activitățile companiei, to...